Засідання майстер-класу “Міжсекторальна взаємодія логопеда, вчителя та асистента вчителя у розвитку зв’язного мовлення молодших школярів”
Мовлення-одна з найскладніших вищих психічних функцій мозку. Порушення мовленнєвого розвитку негативно впливають на формування особистості дитини, що позначаються на процесах її соціальної адаптації.
Відбулося підсумкове засідання майстер-класу “Міжсекторальна взаємодія логопеда , вчителя та асистента вчителя у розвитку зв’язного мовлення молодших школярів” (координатор Валентина Шкуратова, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Ірина Антибура, фахівець- консультант Інклюзивно- ресурсного центру).
На засіданні розглядалося питання щодо роботи асистента вчителя по розвитку мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення ( функціональними труднощами III-IV ступенів).
Ірина Миколаївна ознайомила з основними завданнями корекційної роботи та надала психологічні поради щодо організації ефективної корекційної роботи з дітьми.
Особливу увагу було приділено основним напрямкам щодо підсилення позитивного підходу у роботі з дітьми з особливими освітніми проблемами та проведенню кейсів нейрокорекційного впливу.