Засідання консультпункту для директорів ЗДО громади
У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. У процесі освітньої діяльності кожен дошкільний заклад створює документи, які дають йому змогу:
- організовувати роботу з кадрами
- фіксувати виконання своїх посадових обов’язків
- підбивати підсумки, звітувати
- планувати діяльність тощо.
Питання сучасних вимог до документування роботи закладу стало основним під час засідання консультпункту для директорів ЗДО громади «Сучасні вимоги до документації ЗДО»( керівники Тетяна Мазепа, директор та Ольга Осипенко, діловод Макарівського закладу дошкільної освіти ( центр розвитку дитини) « Пролісок», координатор зустрічі Тетяна Стернюк , консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників. Учасники розглянули загальні вимоги до документування управлінської інформації та організації роботи з документами в закладах дошкільної освіти незалежно від способу фіксації та відтворення інформації, яка міститься в документах, включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням та презентували свої підходи до організації роботи з документування в ЗДО.
Керівниками консультпункту були створенні оптимальні умови для творчих дискусій, обміну досвідом, виконання практичних завдань.