Заняття консультпункту для вчителів основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

14.11.2023 11:51
Що означає знати дитину? Це передусім мати уявлення про її здоров’я. Без знання здоров’я дитини неможливе правильне виховання. (В. Сухомлинський)
 
Соціальна і здоров’язбережна компетентність – це здатність людини планувати і реалізувати свою життєдіяльність у спосіб, сприятливий для здоров’я і безпеки самої людини та її соціального оточення. 
   Отже, основним завданням сучасної школи стає виховання компетентної особистості, яка не тільки володіє знаннями щодо здоров’язбереження, а й уміє застосовувати їх у житті, підтримувати своє здоров’я на належному рівні, надавати опір негативним впливам.
  Відбулося заняття консультпункту  «Нова українська школа: Формування соціальної і здоров’язбережувальної компетентностей у 5-6 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу» для учителів основ здоров’я та інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» (координатор Тетяна Булах, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Інна Очеретюк, учитель основ здоров’я та  біології вищої кваліфікаційної категорії, «старший вчитель», Пашківського ліцею).
 На першому занятті розглядали тему оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-6 класів НУШ, техніки формувального оцінювання, особливості модельної програми, виклики сучасності, розвиток здатностей та компетентностей, головні завдання НУШ та ключові компоненти компетентнісного навчання. Звернули увагу на фаховий рівень підготовки вчителів соціальної та здоров’язбережувальної галузі. Ознайомилися з освітніми платформами, які дають змогу підвищити рівень кваліфікації.