Взаємодія учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства

10.01.2024 12:40

Взаємодія учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства

Ефективність організації освітнього процесу залежить від педагогіки партнерства. Саме процес взаємодії сім’ї й школи спрямований на активне включення батьків в освітній процес, співпрацю з дітьми та педагогами, адже результат навчання та виховання може бути успішним тоді, коли вчителі та батьки стануть однодумцями.

 08 січня 2024 року відбулося  друге засідання майстер класу “Взаємодія учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства”.

Керівник Наталія Грама, учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, “старший вчитель” Борівської гімназії. Координатор Валентина Шкуратова, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

Наталія Миколаївна поділилась досвідом, як успішно вчителю майбутніх першокласників розпочати на першому батьківському зібранні взаємодію “вчитель-батьки”.

Керівник майстер-класу  надала практичні поради щодо встановлення партнерських взаємин “вчитель- батьки”, побудови конструктивних відносин, налагодження подальшої співпраці між учасниками освітнього процесу.

Детально розповіла колегам, як допомогти батькам дотримуватись педагогічних і гігієнічних вимог для успішної підготовки дитини до школи, поділилась друкованими матеріалами з теми, розробкою батьківських зборів з елементами тренінгу “Успішний дошкільник-успішний школяр-успішний громадянин”.

 Заняття пройшло у дружній,  творчій атмосфері й спонукало вчителів до роздумів щодо застосування новітніх підходів у роботі з батьками.