Використання STEM – технологій при викладанні біології та хімії: від простого до складного

26.01.2024 10:51
25 січня  2024 року у режимі онлайн відбулося заняття майстер-класу  «Використання  STEM – технологій при викладанні  біології та хімії: від простого до складного» (координатор Тетяна БУЛАХ, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник майстер-класу вчитель біології та хімії ОЗО «Червонослобідський ліцей»  Наталія БЛАЖЕЄВА).  
На другому  занятті  було опрацьовано тему «STEM-ініціативи у викладання біології та хімії», де розглядалося питання «STEM  - проєкт- одна з основних форм організації і реалізації  STEM-навчання». 
 STEM-освіта – є творчим простором світогляду дитини, де вона повноцінно реалізує свої потреби. Вона  навчає дитину жити у реальному світі, який постійно змінюється, вміти реагувати на ці зміни, критично мислити,   створює основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина.
   STEM-проєкт, як засіб реалізації STEM-освіти у ліцеї, дозволяє органічно інтегрувати знання дітей з різних дисциплін під час розв’язання реальних проблем, обумовлює їх практичне використання, генерує при цьому нові ідеї, формує всі необхідні життєві компетенції, зокрема, полікультурні, мовленнєві, інформаційні, соціальні. 
STEM-проєкти дають як вчителям так і учням багато свободи у виборі того, як саме вони хочуть поділитися своїми знаннями. 
Компетентності, які формуються в учнів у результаті реалізованих проєктів, цінності, які сповідує STEM-освіта, стають міцним підґрунтям для формування цілісної всебічно розвиненої особистості, здатної до критичного мислення, з активною позицією, з стійким бажанням змінювати навколишній світ.