Щодо консультпункту для директорів та педагогів ЗДО громади

03.02.2023 12:40
У статті 9 Закону України «Про освіту» відмічено, що однією з форм здобуття освіти є дистанційна форма здобуття освіти. 
Але чи є придатною ця форма роботи для дітей дошкільного віку?
Відповідь на дане питання  отримали учасники консультпункту  для директорів та педагогів ЗДО громади « Організація дистанційної форми роботи ЗДО».  Координатор  зустрічі  Тетяна Стернюк, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Наталія Мухіна , директор Колонщинського ЗДО « Капітошка».
Пані Наталія наголосила, що дистанційне навчання відбувається по-різному, стандартизований підхід до всіх тут не спрацює. 
В дошкільному закладі в умовах впровадження дистанційної освіти організована взаємодія з родинами у форматі «педагог – батьки – дитина».
 Це пов’язане з несформованостю багатьох навиків у дітей, таких як опанування самостійного читання, вміння роботи з ІКТ, самоорганізації тощо. 
Наразі  в Колонщинському закладі робота здійснюється таким чином:
Створення  соціальної мережі Viber групи для батьків та надання рекомендацій щодо здійснення освітньої роботи за окремими темами (фото-, аудіо-, відео-, письмово тощо) та отримання фотозвітів,
Надсилання посилань на сторінки з розвиваючими завданнями, аудиоказками, піснями, поробками, фізичними вправами в мережі Інтернет,
Надсилання відео-роликів за темами занять,
Проведення конкурсів, марафонів, флешмобів,
Он-лайн спілкування з дітьми,
Відео-конференції з групою дітей,
Створення та використання Ютуб-каналів.
Освітню роботу в умовах дистанційного навчання здійснюють не лише вихователі. До цієї роботи долучилися  і інструктори з фізкультури, музичні керівники, практичні психологи .
Тетяна Валентинівна звернула  увагу на те, що освітню роботу з дітьми необхідно здійснювати систематично. Дистанційне навчання доцільно проводити через інтерактивні навчальні матеріали, через соціальні мережі, через освітні платформи, електронні сервіси та додатки.