Щодо консультпункту для директорів та педагогів ЗДО громади
03.02.2023 12:40
У статті 9 Закону України «Про освіту» відмічено, що однією з форм здобуття освіти є дистанційна форма здобуття освіти.
Але чи є придатною ця форма роботи для дітей дошкільного віку?
Відповідь на дане питання отримали учасники консультпункту для директорів та педагогів ЗДО громади « Організація дистанційної форми роботи ЗДО». Координатор зустрічі Тетяна Стернюк, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Наталія Мухіна , директор Колонщинського ЗДО « Капітошка».
Пані Наталія наголосила, що дистанційне навчання відбувається по-різному, стандартизований підхід до всіх тут не спрацює.
В дошкільному закладі в умовах впровадження дистанційної освіти організована взаємодія з родинами у форматі «педагог – батьки – дитина».
Це пов’язане з несформованостю багатьох навиків у дітей, таких як опанування самостійного читання, вміння роботи з ІКТ, самоорганізації тощо.
Наразі в Колонщинському закладі робота здійснюється таким чином:
• Створення соціальної мережі Viber групи для батьків та надання рекомендацій щодо здійснення освітньої роботи за окремими темами (фото-, аудіо-, відео-, письмово тощо) та отримання фотозвітів,
• Надсилання посилань на сторінки з розвиваючими завданнями, аудиоказками, піснями, поробками, фізичними вправами в мережі Інтернет,
• Надсилання відео-роликів за темами занять,
• Проведення конкурсів, марафонів, флешмобів,
• Он-лайн спілкування з дітьми,
• Відео-конференції з групою дітей,
• Створення та використання Ютуб-каналів.
Освітню роботу в умовах дистанційного навчання здійснюють не лише вихователі. До цієї роботи долучилися і інструктори з фізкультури, музичні керівники, практичні психологи .
Тетяна Валентинівна звернула увагу на те, що освітню роботу з дітьми необхідно здійснювати систематично. Дистанційне навчання доцільно проводити через інтерактивні навчальні матеріали, через соціальні мережі, через освітні платформи, електронні сервіси та додатки.