Секція учителів інформатичної галузі

30.08.2024 14:45
Секція  учителів інформатичної галузі
Найбільша мапа ШІ – інструментів для освітян: обираймо «другого пілота» для щоденної роботи
Гості зустрічі: Алла Ворожбит, кандидатка педагогічних наук, учителька інформатики Технічного ліцею м.Києва, методистка державної установи «Український університет інститут розвитку освіти», експертка ГС «Освіторія»
Координатор зустрічі: Тетяна БУЛАХ, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників
Ключова фраза: «учитель не  має йти на крок попереду учня, він має знаходитися поряд та допомагати учню орієнтуватися у сучасному світі…»
Висвітлено такі питання:
- нормативно – правове забезпечення освітнього процесу 2024/2025 н.р.(Державний стандарт базової середньої освіти, оновлена Типова освітня програма 5- 9 класів, рекомендації щодо оцінювання результатів навчання )
- особливості модельної програми з інформатики для 7 класу НУШ
- застосування ШІ на уроках інформатики, огляд програм та їх можливості
- способи визначення та подолання освітніх втрат.
- медійна грамотність та критичне мислення на уроках інформатикиСекція  учителів інформатичної галузі
Найбільша мапа ШІ – інструментів для освітян: обираймо «другого пілота» для щоденної роботи
Гості зустрічі: Алла Ворожбит, кандидатка педагогічних наук, учителька інформатики Технічного ліцею м.Києва, методистка державної установи «Український університет інститут розвитку освіти», експертка ГС «Освіторія»
Координатор зустрічі6 Тетяна БУЛАХ, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників
Ключова фраза: «учитель не  має йти на крок попереду учня, він має знаходитися поряд та допомагати учню орієнтуватися у сучасному світі…»
Висвітлено такі питання:
- нормативно – правове забезпечення освітнього процесу 2024/2025 н.р.(Державний стандарт базової середньої освіти, оновлена Типова освітня програма 5- 9 класів, рекомендації щодо оцінювання результатів навчання )
- особливості модельної програми з інформатики для 7 класу НУШ
- застосування ШІ на уроках інформатики, огляд програм та їх можливості
- способи визначення та подолання освітніх втрат
- медійна грамотність та критичне мислення на уроках інформатики