Про засідання творчої групи вчителів математики

05.04.2023 15:45
Принцип навчання через розв'язування задач є очевидним наслідком самої природи математики. Розв'язування задач – найефективніша форма не тільки для розвитку математичної діяльності учнів, а й для засвоєння знань, навичок, методів і застосувань математики. Завдання вчителя показати учням, що математичні знання, скільки б вони не були абстрактними, своїм корінням входять у практичну діяльність.  На прикладі добре складених задач прикладного змісту учні будуть переконуватись у значенні математики для різноманітних сфер людської діяльності, в її користі i необхідності для практичної роботи, побачать широту можливих застосувань математики, зрозуміють її роль в сучасній культурі.
03 квітня 2023 року на базі центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулося чергове засідання творчої групи вчителів математики, які працюють над створенням збірника прикладних задач.     
Координатор Тетяна Булах, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників. Керівник Тетяна Сахацька, учитель математики Плахтянської гімназії.
Розв'язуючи прикладні задачі, учні не тільки засвоюють найважливiшi математичні поняття, опановують математичну символіку, вчаться наводити докази i т. д., але й відчувають взаємозв'язок теорії з практикою, усвідомлюють значущість i необхідність вивчення теми , набувають навичок у розв'язаннi проблемних ситуацій, що виникають у повсякденному житті . У процесі розв'язання таких задач в учнів формуються навички розумової діяльності, а також важливі риси вдачі: наполегливість , увага, зосередженість. Часто тaкi задачі є важливим засобом для виховання учнів зокрема, екологiчної, економічнї, громадянської та інших компетентностях, тощо.