Про педагогічну студію "Наступність, як ключовий елемент взаємозв'язку: ЗДО і початкова школа, початкова і середня школа"

13.04.2023 14:12

 Проблема наступності між ступенями освіти стала особливо актуальною на сучасному етапі. Адже зміст кожної освітньої галузі впроваджується поетапно: дошкільна освіта, початкова школа, середня освітня ланка. Для кожного етапу розроблений Базовий компонент дошкільної освіти, Державний стандарт, базовий навчальний план і програми..

  Саме ці та інші проблеми активно обговорювалися учасниками педагогічної студії "Наступність, як ключовий елемент взаємозв'язку: ЗДО і початкова школа, початкова і середня школа". Координатор Тетяна Стернюк, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Наталія Юхименко, учитель початкових класів Ситняківського ліцею.

Наталя Юхименко провела засідання  в ігровій формі

У ході якого присутні мали можливість обмінятися практичним досвідом, отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, виробити  систему спільних поглядів на використання принципу наступності у роботі дитячого садка і початкової школи, обговорити ефективні шляхи забезпечення плавного переходу дітей від дошкільного до повноцінного навчального процесу,

Досвідом  та налагодженою системою роботи з даного питання поділилась вихователь Ситняківського ліцею Галина Оніщук   , яка акцентувала увагу на  успішній організації даної роботи  саме  в закладі освіти , в якому є дошкільний підрозділ, у об’єднанні двох підсистем значно посилюються  його виховні можливості, створюються  умови для психологічно комфортного переходу дитини з дитсадка у школу.