Про педагогічну студію "Наступність, як ключовий елемент взаємозв'язку: ЗДО і початкова школа, початкова і середня школа"
Проблема наступності між ступенями освіти стала особливо актуальною на сучасному етапі. Адже зміст кожної освітньої галузі впроваджується поетапно: дошкільна освіта, початкова школа, середня освітня ланка. Для кожного етапу розроблений Базовий компонент дошкільної освіти, Державний стандарт, базовий навчальний план і програми..
Саме ці та інші проблеми активно обговорювалися учасниками педагогічної студії "Наступність, як ключовий елемент взаємозв'язку: ЗДО і початкова школа, початкова і середня школа". Координатор Тетяна Стернюк, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Наталія Юхименко, учитель початкових класів Ситняківського ліцею.
Наталя Юхименко провела засідання в ігровій формі
У ході якого присутні мали можливість обмінятися практичним досвідом, отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, виробити систему спільних поглядів на використання принципу наступності у роботі дитячого садка і початкової школи, обговорити ефективні шляхи забезпечення плавного переходу дітей від дошкільного до повноцінного навчального процесу,
Досвідом та налагодженою системою роботи з даного питання поділилась вихователь Ситняківського ліцею Галина Оніщук , яка акцентувала увагу на успішній організації даної роботи саме в закладі освіти , в якому є дошкільний підрозділ, у об’єднанні двох підсистем значно посилюються його виховні можливості, створюються умови для психологічно комфортного переходу дитини з дитсадка у школу.