Про майстер-клас учителів початкових класів
Оцінка — це найгостріший інструмент,
використання якого потребує
величезного вміння і культури.
В.Сухомлинський
Здавна між педагогами точиться стара, як світ, дискусія: чи треба оцінювати знання учнів? Чи не шкодить дитині постійний контроль її знань, умінь, результативності діяльності на уроці? І чи не викличе це у школяра відчуття постійного стресу під час навчання замість радості пізнання світу і захвату від нових відкриттів?Оцінювання має перестати бути дамокловим мечем для дитини, воно має перетворитися на захопливий квест, стимул до навчання, відкриття нового, на показник її досягнень, інформацію до роздумів для педагога. Як поєднати те, що здавалося б поєднати неможливо, вчителі початкових класів громади дізналися на черговому засіданні майстер – класу Юлії Логвиненко,учителя початкових класів Макарівського ліцею №2, координатор зустрічі - консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Макарівської селищної ради Тетяна Стернюк.
Під час чергової зустрічі Юлія Логвиненко представила презентаційну доповідь «Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти та їх фіксація на носіях зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу», в якій, спираючись на ключові позиції методичних рекомендацій МОН, розкрила алгоритм діяльності вчителя під час здійснення формувального та підсумкового оцінювання в умовах організації системи оцінювання здобувачів початкової освіти в 2022/2023 н.р.,наголосила, що сучасна дитина у процесі навчання потребує іншого стилю спілкування, який ґрунтується на повазі до її особистості, підтримці її зусиль, прагненні до самовдосконалення.
Учасники засідання також активно обговорювали особливості оцінювання здобувачів початкової освіти в період дистанційного навчання.