Про майстер-клас для учителів зарубіжної літератури

01.02.2023 16:28
31 січня 2023 року відбулося засідання методичної студії "Словесник" учителів зарубіжної літератури з теми "Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках зарубіжної літератури шляхом використання проєктної технології бодібіографії (бодіхарактеристики)". Координатор зустрічі Тетяна Дзюба, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Вікторія Кулачинська, учитель зарубіжної літератури Макарівського ліцею №1.
Вікторія Миколаївна продемонструвала учасникам технологію бодібіографії, яку можна використовувати для характеристики не лише літературного персонажа, а й для характеристики письменника чи історичної постаті.                 
Це колаж з поясненнями, цитатами, символами, кольорами, який заохочує вчителя й учнів до співпраці й спілкування.
   Педагоги  спостерігали за процесом створення бодібіографії, ознайомилися із зразками даної технології, адже некласичні форми, підходи до аналізу літературного героя, візуалізація дають можливість комунікувати з персонажем, письменником, один з одним, із самим собою, зазираючи у найпотаємніші куточки душі. 
А найголовніше, що коли ви виходите з «кімнати спілкування», то діалог триває!.Сьогодні 31 січня відбувся майстер-клас для учителів зарубіжної літератури за темою: "Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках зарубіжної літератури шляхом використання проектної технології бодібіографії (бодіхарактеристики). Технологію бодібіографії можна використовувати для характеристики не лише літературного персонажу, а і для характеристики письменника чи історичної постаті.                  Рефлексія. Прийом бодібіографії з англомовної школи буде креативити в українських школах і допоможе зробити комунікацію більш плідною і ефективною на уроках літератури.
      Своєрідний аналітичний і концептуальний колаж з поясненнями, цитатами, символами, кольорами оживає і заохочує учителя й учнів до співпраці і спілкування.
      У процесі створення бодібіографії відбувається зв'язок між учнем і персонажем, прокладається місточок до аналітики і абстракції. Учні спілкуються, обговорюють, учаться слухати і чути один одного, презентують свої знання, інтелектуальні, творчі здібності. Узагальнюючи та упорядковуючи знання про персонаж, усвідомлюють себе. І це – КРУТО!
      Некласичні форми, підходи до аналізу літературного героя, візуалізація дають можливість комунікувати з персонажем, письменником, один з одним, із самим собою, зазираючи у найпотаємніші куточки душі. 
А найголовніше, що коли ви виходите з «кімнати спілкування», то діалог триває!.