Майстер-клас «Упровадження квест-технологій в освітній процес. Вебквести на уроках словесності»
Однією з найперспективніших складових сучасного освітнього процесу є проєктна діяльність учнів, адже вона створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації, формує всі необхідні життєві компетенці Метою використання на уроках проєктних технологій і, зокрема, такої форми роботи, як web-квест, є формування особистості, здатної орієнтуватися в різноманітній інформації, ефективно працювати в групі, доводити власну думку та аргументувати вибір, а також презентувати проєкт, використовуючи можливості сучасних комп’ютерних технологій.
Тож, на останньому занятті майстер- класу «Упровадження квест-технологій в освітній процес. Вебквести на уроках словесності», яке відбулося 09 травня 2024 року на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників, учителі мовно- літературної галузі розглянули вебквест як метол організації саме проєктної діяльності учнів на уроках (координатор Олена МАТЕЙЧУК, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Тетяна СУЗДАЛЬЦЕВА, учитель української мови та літератури Мотижинського ліцею).
Учасники майстер- класу працювали на онлайн-платформі «Мій квест» над проєктом «Головне — не титул, а вміння залишатися порядною людиною» (за драмами Мольєра «Міщанин- шляхтич» та І. Карпенка- Карого «Мартин Боруля»): підбирали назви командам, готували завдання для семи рівнів гри. Завершальним етапом роботи стало створення інтерактивного плакату за темою вебквесу.