Про заняття творчої групи вчителів англійської мови
Розвиток інклюзивної освіти в Україні свідчить про те, що суспільство стає на шлях захисту невід’ємних прав людини. На сьогодні це пріоритетна державна проблема, яка є складовою Нової української школи. «Упровадження інклюзивної освіти в умовах НУШ» і стало тематикою засідання творчої групи «Розвиток творчої компетентності вчителів англійської мови у контексті завдань НУШ», яке відбулося 14 березня 2023 року .
Координатор Тетяна Дзюба, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Олена Гончар, учитель англійської мови Королівського ліцею.
Учасники творчої групи обговорили аспекти оцінювання учнів з особливими освітніми потребами.
Тетяна Михайлівна підготувала до розгляду методичні рекомендації для вчителів англійської мови, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, ознайомила з методичним посібником "Виявлення, подолання труднощів, опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів".
Олена Миколаївна за допомогою презентаційних матеріалів окреслила проблемні аспекти інклюзивної освіти , охарактеризувала її головні поняття й категорії ("інклюзивна освіта", "дитина з особливими освітніми потребами", "індивідуальна програма розвитку", "інклюзивно-ресурсний центр"), зупинилася на ефективних шляхах долучення батьків до освітнього процесу, завданнях щодо забезпечення дітям можливостей для повноцінного навчання й виховання.
Наталя Мелашенко порадила учасникам засідання, як підтримати дітей з особливими освітніми потребами під час війни, а також ознайомила з україномовним додатком «Digital Inclusion» з піктограмами для комунікації, який допомагає в альтернативній і додатковій комунікації.
На завершення педагоги поділилися власними рекомендаціями щодо роботи з дітьми з ООП на уроках іноземної мови.