«Інтеграція навчання – основний складник STEM – освіти»

23.02.2024 11:25
«Інтеграція навчання – основний складник STEM – освіти»
Що таке інтегроване навчання? 
• Інтегроване навчання - це навчання, яке засновано на комплексному підході. Навчання розглядається через призму цілісної картини світу (велика ідея), а не ділиться на окремі дисципліни.
 • Предметні межі руйнуються, коли вчителі заохочують учнів робити зв'язки між дисциплінами і спиратися на знання і навички з кількох предметних областей. Учням потрібні відкриті можливості для інтеграції знань і навичок з різних дисциплін і критичного оцінювання того, як всі ці частини взаємодіють.
Суть STEM-технології полягає у тому, що в її основі лежить інженерний підхід до винаходу (прототипу). 
    Відбулося  заняття педагогічної студії  для вчителів природничої  галузі  «Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти  » (координатор Тетяна БУЛАХ, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, керівник Ганна ПЛАКСА, учитель фізики, математики ОЗО «Макарівський ліцей №2», «старший учитель».) Друге заняття   «Інтеграція навчання – основний складник STEM – освіти», спікер Лариса БАРИЛЬЧЕНКО, учитель Макарівського ліцею №1. 
 Теоретична частина заняття була присвячена значенню та суті STEM – освіти, впровадженню STEM – освіти у НУШ, ключовим особливостям STEM -навчання, STEM -проєктам та діяльності STEM – педагога. 
У практичній частині присутні мали змогу поділитися досвідом впровадження STEM -проєктів на уроках природничої та математичної галузей. Розглянули Google - сервіси, за допомогою яких можна працювати над  спільною реалізацією проєктів (написанням, доповненням, редагуванням) між учителями різних галузей. Обговорили можливі складнощі у роботі. Спланували подальшу роботу педагогічної студії з впровадження STEM – освіти у ЗЗСО  громади.